Klasyczne zdjęcia z modelami na gładkim tle, nie odwracające uwagi od prezentowanej stylizacji.
Tego typu sesje realizujemy w naszym studiu, gdzie do dyspozycji mamy 7 metrową cykloramę, tła kartonowe , podesty, boxy itp.
Każda część garderoby jest sfotografowana tak by zaprezentować przód, tył, bok i detale.
Realizujemy prośby dotyczące stylizacji, wspólnie uzgadniamy szczegóły, podpowiadamy co można jeszcze zrobić by kolekcja prezentowała się interesująco.
Wykonane przez nas zdjęcia w wysokiej rozdzielczości zapewniają wierne kolory, szczegółowość i jakość.
Jesteśmy mobilni, z entuzjazmem podchodzimy do realizacji sesji w plenerze, czy ciekawych wnętrzach.
Kochamy fotografię, ale wiemy też, że ruchomy obraz przykuwa uwagę jeszcze mocniej.
Prezentując ubrania i dodatki w postaci krótkiego clipu wideo, w ruchu na modelu, możemy przekazać odbiorcy ich wyjątkowość.
Klient może łatwiej “poczuć” fason i dynamikę danej stylizacji.
Zwiększ swoje SEO i współczynniki konwersji dzięki przyciągającym uwagę filmom o produktach, które sprzedają Twoje towary.
Zmaksymalizuj zasięg swoich marek, wykorzystując te same filmy w swoich postach w mediach społecznościowych.
Clip w orientacji poziomej, proporcje 16:9 – standardowe proporcje wyświetlane na Youtube, Vimeo, Facebook itp.
Nasze studio wyposażone jest w specjalny plan filmowy, nazywam go wideoboxem.
Możemy tu aranżować dowolną przestrzeń: salon, łazienkę, pokój nastolatka, biuro, gabinet.
Zestaw zaawansowanego oświetlenia i filtrów pozwala nam symulować dowolną porę dnia.
Dzięki warunkom studyjnym jesteśmy niezależni od kapryśnej pogody i możemy realizować nagrania w pasującej klientowi stylizacji.
Tego typu clipy w „naturalnej ” aranżacji mogą być uzupełnieniem prostych nagrań na gładkich tłach i jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę.
Tego typu clipy są niezastąpione przy prezentacjach w socialmediach.
Clip w orientacji pionowej, proporcje 9:16, 4:5 – idealne do prezentacji na aukcjach Amazon, Facebooku, Instagramie, TikToku, itp.
Tego typu wideo świetnie wygląda na urządzeniach mobilnych: telefon, tablet, które jak wykazują statystyki, są najczęściej używane do aktywności w internecie.